-- obrázek --

Reklamace přepravy

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • GEIS: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. (+420) 951 277 777 nebo na email: info@geisparcel.cz
  • DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. (+420) 841 700 700 nebo na email: reklamace@dpd.cz
  • IN TIME: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. (+420) 246 092 931 nebo na email: reklamace@intime.cz
  • Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. (+420) 267 101 601 nebo na email: reklamace200@toptrans.cz

Pokud zjistíte, že zboží bylo odesláno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu, kontaktujte nás prosím neprodleně na telefonním čísle 774 796 602 nebo na emailu eshop@elvaprofi.cz.

-- obrázek --


- popis obrázku -

Reklamace výrobku

Seznam autorizovaných servisů ve Vašem okolí ZDE

Přejeme Vám, ať Vám zakoupené zboží slouží co nejdéle, ale znáte to - občas se něco pokazí. Pro případ, že produkt nefunguje správně či dokonce přestal zcela fungovat, je tady naše Reklamace!

Zboží u nás můžete jednoduše reklamovat. Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit v nejkratším možném termínu. V pracovní dny Vás budeme co nejdříve kontaktovat s konkrétními informacemi, jak bude Vaše reklamace řešena.

Průběh reklamace

Pokud chcete zboží zakoupené u nás reklamovat, vyplňte prosím Reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail servis@elvaprofi.cz. Ihned po obdržení reklamačního formuláře Vás budou pracovníci reklamačního oddělení kontaktovat a společně domluvíte následující postup.

Doklady potřebné k reklamaci zboží:

  • Doklad o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
  • Reklamační formulář
  • Záruční list
  • Fotodokumentace

Lhůta pro vyřízení reklamace

  • V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
  • V případě, že Vám reklamace nebude uznána, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
  • V případě, že nejste spotřebitel, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

ELVA PROFI s.r.o., České Budějovice
Prodej, půjčovna a servis strojů a nářadí

Hodnocení obchodu na Zboží.cz